Colombo Time

BOONDI " L i v e "

Google Groups
Subscribe to BOONDI " L i v e " | බූන්දි සජීවී සංවාද
Email:
Visit this group

බූන්දියට එන පාර

වයර් දිගේ- boondionline@gmail.com | ගොළුඛෙලි තැපෑලෙන්- බූන්දියේ අපි, 190/3/A, කැන්දලියැද්දපාළුව, රාගම.

Followers

අපි නොදන්න මහජනතාව

සිදුවීම් කිහිපයකි. මේ කාලයේ් කොයි කතාවත් වාගේ් ම මෙය ද නම් ගම් මනඃකල්පිත ට්‍රැජි-කොමඩියකි. යට සිට උඩට වරක් සහ උඩ සිට යටට වරක් බැගින් දෙවරක් කියවන්න.

පහ

මෙන්න පුවත්..

අහවල් මාධ්‍ය ආයතනයට අහවල් දින රාත්‍රී එල්ල වුණායැයි කියන ප්‍රහාරය සහ අහවල් පුවත්පතේ් අහවල් කතුවරයාගේ් ඝාතනය සම්බන්ධයෙන් රජය (බොක්කෙන්ම) කණගාටු වෙයි. එහෙත් එම ප්‍රහාර සම්බන්ධයෙන් —මහජනතාව˜ විවිධ මත පළ කරයි. මේ අපේ් කැමරාවට මහජනතාව පළ කළ අදහස් කිහිපයක්.

(දර්ශන තලය- පොළක්. පොළේ් වට්ටක්කා විකුණන මහජනයෙක්. අත් කැපූ මේස් බැනියමක් ඇඳ සිටී. එක අතක පච්චයකි.)
ෂෑර්, මේව මේ ආංඩුව අමාරුවෙ දාන්ඩ උං උංම කරගන්න වැඩ. මුංගෙ තියන ඊරිසියාව. මෙවුවා කොළා කියලා මොකුත් වෙන්නෙ නැහැ. මහ ජනතාව දැං මේවා දන්නවා. රවට්ටංඩ බෑ. උංම උංගෙම එක ගිනි තියාගන්නවා. උංම ප්ලෑන් කරලා උංටම වෙඩි තියෝගන්නවා.

(දර්ශන තලය- පොළේ් සාස්තර කියන මහජනයෙක්. ජාතික ඇඳුම ඇඳ සිටී. කොණ්ඩය පොල් තෙල් ගා පීරා ඇත.)
පිංවත, ග්‍රහචාරෙ වෙනස් කොරන්ඩ බෑ. නරක කාලෙ ආවහම මිනිස්සු තමංඩම හිරිහැර කොරගන්නවා. අතුරු ආන්තරා කොරගන්නවා. ගිනි තියා ගංඩ වුනත් බැරි නෑ. සමහරු තමංවම මරා ගන්නවා. මේ සාත්තරේ බොරු කොරංඩ බෑ. දිට්ට දම්ම වේදනීය කරුමෙ. ඔවුව මේ කවුරුත් කරංඩ ඕනෙ නෑ. තමුං කරපු දේ්වල් තමුංඩම පළ දෙනවා. (ශ්ලෝකයක් කියයි.)

(දර්ශන තලය- නිදහස් චතුරශ්‍රය. මහාචාර්යවරයෙක්. අවු රස්නයට තට්ටය දිලිසේ්. පුළුන් වගේ් සුදු රැවුළ සුළඟට පැන සෙලවේ.)
ඇත්ත. බැලු බැල්මට සැක හිතෙනවා තමයි. නමුත් මධ්‍යස්ථ මතධාරියෙක් විදිහට, වාස්තවික දේ්ශපාලන පසුබිම පරීක්ෂා කිරීමේදී මට පෙනී යන්නේ් මේ ප්‍රහාරවලට රාජ්‍යයේ් මැදිහත්වීමක් නොමැති බවයි. සියළු සතුරන් මැඩ විජයග්‍රාහී කාලච්ඡේ්දයක අබියස ඉන්න සන්දර්භයක් තුළ එබඳු ක්‍රියාවක් අත වැරදීමකින් හෝ ආණ්ඩුවෙන් සිදු වීමට ඇති ඉඩ ඉතාම ඉතාම ඉතාම අල්පයි.

(දර්ශන තලය- නිදහස් චතුරශ්‍රය. ආචාර්යවරයෙක්. වමට බර වෙන ලෙස හිටගෙන සිටී.)
මේවා නිකං විග්‍රහ කරංඩ බෑ. ජේ්සුස් ව කුරුස කණුවෙ ඇණ ගැහුවා. බුදු හාමුදුරුවො ගාවට බඩේ දර මිටි තියලා කාන්තාවො එවුවා. රුසියාව ගොඩ නගද්දි ලෙනින්ට සතුරු බලවේග පහර දුන්නා. කස්ත්‍රෝ ගන්ඩ. විප්ලවයෙන් පස්සෙ සුරුට්ටුවට පවා බෝම්බ හයි කෙරුවා. මේවා ප්‍රතිගාමී කුමන්ත්‍රණ. මේ ප්‍රතිගාමීන්ට ඕනේ් මේ මහජනතා විප්ලවය ආපහු හරවංඩ. හනුමන්තා ඇවිත් (රටම) ගිනිතිබ්බත් අපි මේ විප්ලවීය මොහොතේ් ආණ්ඩුව සමග එක පෙළට හිටගන්නවා.

(දර්ශන තලය- සරසවිපාය ළඟ මරදානේ් මහපාර. නළුවෙක්. කර කපා මල් වැඩ දැමූ කුර්තාවක් ඇඳ සිටී. කොණ්ඩය පිටට වැටෙන සේ් දමා සිටී.)
කවුද? වසන්ත. ආහ්? මරලද? නෑ මං එයාව අහල නෑනෙ. හැබැයි ඔය අහවල් මීඩියා එකට නං ගිනි තියංඩම වටිනවා.
(සංස්කරණයේ්දී ඉවත් කරන ලද කොටස් : මොකද ගරෝෂයි බරෝෂයි එකට මාවත් ගංඩ කියලා කී වතාවක්නං ඉල්ලූවද? අඩු ගානෙ ඉස්ටාර් තරගෙ ජජ් බෝඩ් එකටවත් ඕකුං මට කතා කොළාද? හොඳම වැඩේ. කොටිæ කොටිæ)

හතර

(කාර්යාල කැන්ටිමක්. මිතුරන් දෙදෙනෙක්. කෑම පැය.)

—මචං උඹ දන්නවද අලි මන්තර?˜
—නෑනෙ ඩෝ?˜
—අන්න බලාං ඊයෙ නිවුස් වලට කිවුවා අලි පන්දාහක් හීලෑ කරගෙන කියලා˜
(හිනා)
—මාර ගේ්ම නේ්? ලනිල්ට ඇඩ්‍රස් නෑ නේ්?˜
—සිරාවට. ලනිල්ලා නන්නා නේ්?˜
—අඩෝ උඹ හිතන්නේ් ඔය සිරාවටම අලිද මචං?˜
—ඔව් බං ඇයි කිවුවේ මහජනතාව පෙරහැරෙං ආව කියලා.˜
—මහජනතාව?˜
—ඔව් බං. ආයෙ ඉතිං වෙන කවුද?˜
—එහෙමද?˜
—කාල ඉවරනං වර යං දුමක් දාමු.˜


තුන

—අප්පත්තී...˜
—ඇයි දරුවො? එන්ඩ මේ නිවුස් බලංඩ.˜
(නිවුස් වල මහජනතාවගේ් වොයිස් කට් ප්‍රචාරය වෙයි)
—මහදනතාව කියන්නේ් කවුද අප්පත්තී?˜
—හපොයි පුතේ් එAක පුතාලට ඕනෙ නැහැ. එAක මේ ලොකු අයගෙ කතාවක්.˜
—බෑ බෑ අප්පත්තී කියංදම ඕනෙ. මං තලායි තලායි.˜
(අ~ාගෙන කුස්සියට දුවයි.)
—අම්මී අප්පුත්තා හලි නලකයි. මහදනතාව කවුද කියල එයා කියල දෙන්නෑ.˜
—පුතේ්. මහජනතාව කියන්නේ් අපිම තමයි. මම... මයෙ පුතා... අප්පච්චී... එතකොට එහා ගෙදර බන්ටී... බන්ටිලැයි අම්මා... මහින්ද අංකල්... ඇතා මාමා... සරත් බාප්ප... මේ සේ්රම තමා මහජනතාව කියන්නේ්˜
—එතකොට අපේ් ටොමියා? අපේ් චූටි කුකූ? එයාලා?˜
—අනේ් පුතේ් යංඩ අර අප්පුච්චා එක්ක ටී.වී. එකේ් නිවුස් බලංඩ. පුතාට තේ්රෙයිæ˜

දෙක

(රාත්‍රී අටට පමණ. අවන් හලක්. )
—දැං හෙට ෂූට් එක නේ් බං දහයට?˜
—ඔව්. මට දැං මේක ඇති වෙලා බං? ටෙලියක් ඇට් කරං උන්න නං ඉවරයි.˜
—යකෝ. ටෙලියක් වගේ්ද මේක? මේ ගාන හොයගන්ඩ පුළුවන්ද බං ටෙලිවලිං?˜
—එAක හරි මචං.. එAත් බලහං දැං....˜
—මේ ඔය විකාර නවත්තහං... මහජනතාව වුණහම හොඳට බොන්ඩ ඕනේ්...˜
(හිනා)
—ගනිං...˜
—ගමු...æ˜


එක

—ටී්‍රං ටි්‍රං˜
—ඊස් දිස් පීපල්ස් පූල් ප්‍රයිවෙට් ලිමිටඩ්?˜
—යා. ස්පීකිං˜
—හලෝ මට මහජනතාව දුසිමක් වගේ් ගන්න පුළුවන්ද?˜
—කවදට වගේ්ද සර් ඕනේ්?˜
—හෙට උදේ් දහයට ටොරිංටන් එක ළඟ ගෙනත් බස්සන්න.˜
—ඔහොකේ් සර්. මොන මොන කැටගරීස් වලින් ද ඕනෙ සර්?˜
—ප්‍රොෆා ජනතාව එකයි. ඩොකා ජනතාව එකයි. එයාල දෙන්නව ටොරිංටන් සිංහයා ගාව තියලා වොයිස් කට් ගන්නවා. ම්ම්ම්.. තව.. කලා ජනතාව එකයි. එයාගෙ වොයිස්කට් එක එල්ෆින්ස්ටන් එක ගාව ෂූට් කරනවා. ඇන්ඩ් ඉතුරු එවුංට ඔය නිකං ටං හුටං ජනතාව එවන්ඩ. උංව කිරුළපොනේ් පොළ ගාව දාල වැඩේ අදිමු.˜
—ඔහොකේ් සර්. එහෙනං වොයිස් කට් වල පිටපත සර්ලා අපිට ඊමේල් කරනවද? නැත්නං අදත් පිටපත අපිම ලියාගංඩද?˜
—අයිසෙ, පිටපත තමුසෙලා ලියනවා. දැං අර ගිය පාර ගේ්ම වෙලාවෙ ලිවුව එකම එඩිට් කරලා ගන්නවා. බයිබලෙං හරි ත්‍රිපිටකෙං හරි ජාතක පොතෙං හරි අවශ්‍ය එක්ස්ට්‍රෑක්ෂන්ස් ගන්නවා.˜
—රයිට්. වී ල් ඩූ ද ජොබ් සර්. තෑන්ක්ස්.˜

කූඹියා

මේ බූන්දිය ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න | Share this Boondi on Facebook
Related Posts with Thumbnails