Colombo Time

BOONDI " L i v e "

Google Groups
Subscribe to BOONDI " L i v e " | බූන්දි සජීවී සංවාද
Email:
Visit this group

බූන්දියට එන පාර

වයර් දිගේ- boondionline@gmail.com | ගොළුඛෙලි තැපෑලෙන්- බූන්දියේ අපි, 190/3/A, කැන්දලියැද්දපාළුව, රාගම.

Followers


2009.10.22
ගෙදර ගිය ගමන්

සිනා බෝ වේවා!


ජනහද හඳුනන ලියන මහත්තයාට,

දෙතුන් දවසකට උඩදි නොම්මර එකේ වැඩක්නේ මට සිද්ධ වුණේ..... ජාතියේ මහා පහන් ටැඹ වගේ එක දිගට එක පෙළට පෙන්නන.... රටට ආඩම්බරයක් වෙච්ච මෙගා කතන්දර ටික බලලා පුටුවෙන් නැගිටින්නවත් හම්බවුණේ නෑ.... මේ මහ රෑ නාලකයා ඇවිල්ලා මාව කුදලං ගියානේ... ස්ටෙලා නැන්දලගේ ගෙදරින් අඩුම මිලට වඩා අඩුවෙන් ගත්ත අපේම දෙයක් නාලකයා උස්සගෙන ඇවිල්ලා තිබුණා. කට කපල බීපු වීදුරු දෙකත් උදරයට සෞම්‍ය නැති බව දැනගත්තේ පාන්දර තුන්හතර ගමනක් එළිබහින්න සිද්ධ වෙනකොට..... පිය රජුට වැඩේ ලීක් වෙලාද කොහෙද.... ගිලින්නට වඩාත් පහසු හැඩයකින් මගේ දිහා බලං ඉන්නව යංතමට දැක්ක.... මං හෙමින් සැරේ ධර්මෙ මාමාගේ කඩේ පැත්තට මාරු වුණා. බඩේ ලෙඩවලට වගේම පොඩි බඩගින්නට සුපර් බඩුවක් නිසා නුවණක්කාර අය ගන්න හුළං ඉස්කෝතු ගේන්න හිතාගෙන.... ධර්මෙ මාමාගේ වෘත්තීයමය නිපුණත්වයේ නොබිඳෙන සබැදියාව පෙන්වමින්.... මාරු සල්ලි නැහැයි කියල සිසිල ගලන මින්ට් සිදුරු දෙකක්ම ඉස්කෝතුත් එක්ක මට දුන්නා.ඒකත් කටේ දාගෙන මං පාරට බැස්ස විතරයි.....

රෝද තුනක් හයිකරපු ඕඩියෝ සෙටප් එකක් මගේ ළග නැවැත්තුවා. අයියා යනවනං නගින්න.... මේව ඇතුළෙන්ම හොඳයි..... පොඩි කුමාර මල්ලී කෑගහල හන්දිය ළගින් මාව නග්ග ගත්තා. ගමන පුරා ගෙදර වගේ....පොඩියගෙ ටුක් ටුක් එක ඇතුළේ පොල් අකුරෙන් ගහල තිබුණා. ඒකා පාගපු පෑගිල්ලට මට හිතුණේ අහස අපට කියල. යන ගමන් පොඩියා මගෙන් අහනවා..... මොකද කතා නැත්තේ තත්පරේටද අයකරන්නේ කියල..... මං කිව්වා..... මම දැන් කතාව අඩු කරලා තියෙන්නේ.... ඒක කොච්චර සිම්පල් ප්ලෑන් එකක්ද මල්ලී..... අතිවිශිෂ්ටයි අයියා.... පොඩියා ඛෙරිහන් දීලා වංගුව නවලා ගත්තා.

පාරේ ගිය රුවැති යුවතියන් දෙන්නව දැක්ක ගමන් පොඩියගේ ස්පීඩ් එක අඩුවුණා. මොනවා අඩු කළත් ආදරේ අඩු කරන්න බැහැනේ..... යුවතියන් ළගට පොඩියා කිට්ටු කළා. බැලින්නං ඒකාලේ මගේ නිසැක තේරීම වෙච්ච ඉරෝෂයි නිරෝෂයි නේ මේ.....මිහිරි මතක හද ඇඳී ගිහින් සෙනෙහසේ සුමුදු පහස සිහිවුණා. යෞවනයේ පොපියන චමත්කාරය දෙගුණ තෙගුණ වුණා.

මේ මොහොත ඔඛෙයි කියල මට මගේ හිත කිව්වා. එදා ආරෙට මෙදා තාලෙට ටිකිරි මොළේ පාවිච්චි කරල ටෝක් කරපු නිසා දෙන්නම වීල් එකට ගොඩවුණා.... මටත් රස ලොව රජ කිරුළ.... පවුලේ වාහනය ඇතුළේ දැන් දිගින් දිගට කතා... හිත ඇදෙනා කතා.... දෙගුණයක් හොඳ වෙන්නද කොහෙද තුන්දෙනාම ඩබල්දාල යන මෝටර් සයිකලයක් ඉස්සර කරන්න පොඩියා සැර වෙට්ටුවක් දැම්මා......

ටික්...ටික්...ටික්... තියා එක ටික් එකක්වත් ගතවුණේ නෑ.... තුන්දෙනා පාර පුරා ගෙදර වගේ දොයියගෙන.... පැල්ලං නැත්තං ඉගෙනීමකුත් නැති එකේ... සති හතරකින්වත් මුහුණ පැහැපත් කරගන්න බැරි තරමටම ඉස්සරහ චප්ප වෙලා.... ඒ වෙලාවේ තුවාල නොවුණත් පොඩියගෙ මූණත් ඊට දෙවෙනි නෑ..... නිරෝගීමත් ශ්‍රී ලංකාවක බලාපොරොත්තු දල්වමින් පාරේ වැටිච්ච තුන්දෙනා දනිපනි ගාලා නැගිටලා අපේ පැත්තට ආවෙ නැවුම් මුවින් නැවුම් වදන් ඇදබාගෙන.... සමහර වදන් මම ඊට කලින් අහල තිබුණෙම නෑ....

පොඩියගේ කටටත් හිතේ තියෙන හොඳම කහට ඇවිල්ලා තිබුණේ. මේ කලබල අස්සේ මමත්
වීරයාවගේ ඉරෝෂවයි නිරෝෂවයි මගේ පියාපත් සෙවණට ගත්තා. පාර මැද On The Spot වෙච්ච කෙනෙක් මගේ හිටපු අඹ යාලුවෙක් වෙච්ච හින්දා ෂේප් වුනා.... නැත්තං Hitම තමයි. සුදු පටියක් හරහට දාපු රෝඩ් ස්ටාර් කෙනෙක් කොහෙන් පාත් වුනාද මන්ද..... ආපදාව ඩබල් වෙන්නයි ගියේ..... තෑගි දෙන සාස්තරේ දන්න නිසා හොඳට ගියා.... අපි පාරේ චාටර් කෑවට වටපිට අයට නං Fun තමයි.....

යහගුණයෙන් ඉදිරියට නොගිය එකේ පසුතැවිල්ලෙන් පොඩියා එහෙට මෙහෙට ඇවිද ඇවිද හිටියා.... ගෑණු ළමයි ඉන්නකං ජීවිතේ මල් නේ.... ඒ දෙන්නට දෙන්නා නොදන්නව උනාට ඒකාලේ ඉරෝෂයි නිරෝෂයි මගේ වැදගත් සම්බන්ධතාවයන් තමයි. හොඳම රහ දන්න අයට විතරක් හින්ද මම කාටත් හොරෙන් අනං මනං පාට්ස් නොදා කෙලින්ම ඉරෝෂට මෙහෙම කිව්වා.... අපි දෙන්නා අතර සදාකාලික බැදීමක් ඇතිවුණොත්.............. ඔයාගෙ හෙට දින එළිය කරන එක පායන හිරු මෙන් විශ්වාසයි...... කොහේ ගියත් ළගින්ම ඉන්නව කියලත් මම එයාට කිව්වා.

සුසිනිදු බවේ රහස අහන්නම හිතෙන තරම් සිහින් සිනා රැල්ලක් එයාගෙ මුහුණෙන් මතුවුණා. හිටු කියල ප්‍රතිඵල.... ඒ මොහොතෙම ෆෝන් නම්බර් එක මට දුන්නා.... හවසට හම්බවෙන්නත් එයා කැමති වුණා. හෙට පොළිය අද අතට...... ඉස්කෝලේ යන කාලේ මම දීපු ලියුම්වල තිබුණු පෙරළිකාර රසය තාමත් මතක් වෙනව කියල ඉරෝෂා ඇඹරෙන ගමන් කිව්වා විතරයි.....

මාව ප්‍රබෝධමත් වුණා... අමුතු අමුතු අපූරු දේවල් හිතන්න පතන්න ලියන්න කියන්න පුලුවන් හින්ද... මමත් එළියට එන්න ඕනා කියල හිතුණා.... ඒකයි මේ ලියමන ලියන මහත්තයට එවන්න හිතුණේ.... මහත්තයගේ තේරීම ඉහළ පෙලේ තේරීමක් වේවි.... අපේ කනෙක්ෂන් එක වෙන අයගෙ වගේ වෙන එකක් නැහැ. මොනවද ඔට්ටු! V TALK!

මීට,

රංග තඹවිට
tvranga@gmail.com

මේ බූන්දිය ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න | Share this Boondi on Facebook
Related Posts with Thumbnails