Colombo Time

BOONDI " L i v e "

Google Groups
Subscribe to BOONDI " L i v e " | බූන්දි සජීවී සංවාද
Email:
Visit this group

බූන්දියට එන පාර

වයර් දිගේ- boondionline@gmail.com | ගොළුඛෙලි තැපෑලෙන්- බූන්දියේ අපි, 190/3/A, කැන්දලියැද්දපාළුව, රාගම.

Followers



නියම කරන ලද වටිනාකම් හා දෙන ලද වටිනාකම් මිස වෙනත් වටිනාකමක් ඇත්දැයි සිතීම පවා සහමතියෙන්ම නතරකොට දමා ඇත. නිහඬත්වය රජ කරයි. පුද්ගල වටිනාකම් පිළිබද නැවත සිතා බලන්නට යම් යම් කණ්ඩායම්, පුද්ගලයන් උත්සාහ දරන බව පෙනේ. එය දේශපාලන ආශ්චර්යයක් පිළිබඳ සිහින දකින අයට අස්වැසිල්ලකි. හබර්මාස් දක්වන පුරවැසියා 'පුද්ගලික ලෝකයක හුදෙකලා වීමේ' සින්ඩ්‍රෝමයට ප්‍රතිකර්මයකි. මේ සදහා බොහෝ වීරයන් අවැසිව ඇත. දේශපාලන සමාජ නිදහස වෙනුවෙන් ආඛ්‍යාන ගොඩනගන්නට වීරයන් අවැසිව තිබේ.

ඒවා අරමුණු කරා මෙහෙයවීමට විශ්වසනීය වීරයන් අවැසිව තිබේ. අපගේ ලෝකවල සිටි බොහෝ වීරයන් පවතින සමාජ ක්‍රමයම අනුයන්නෝ වූයේ අප ඔවුන් හරහා දකින්නට උත්සාහ කළ සිහිනයන් බිද හෙළමිනි. වෙළදපල හර පද්ධතීන් තුළ ඔවුනටද මිලක් නියම විය. ඔවුන් විසින් මිලක් නියම කර ගති. අද දවසේ සමාජය යම් සහමතික නිහඩත්වයක ඇතැයි යමෙකු විශ්වාස කරයිද ඊට මූලිකම හේතුවක් වී ඇත්තේ නොකඩවා බිද වැටුනු සබඳතා පිළිබද විශ්වාසය යැයි මා විශ්වාස කරමි. වීරයන් කෙරෙහි මෙන්ම වීරයන් තැනූ මාවත් කෙරෙහිද පුද්ගල විශ්වාසයන් බිඳ වැටී ඇත. එනිසාවෙන්ම වෙනසට යන මාවත් වටා ජනයා ඒකරාශ්‍රී කිරීම අපහසු වූවකි. ඔවුන් තුළ විශ්වාසය ගොඩ නැගීම අපහසු වූවකි. මන්ද යත් බොහෝ දෙනා වත්මන විග්‍රහ කරගන්නේ අතීතය හා සම්බන්ධ කරමින් නිසාය. ඒ හරහා බොහෝ උත්සාහයන් සාමාන්‍යකරණය කරයි. නව ලොවක්, අලුත් වීරයෙක් පිළිබද සිතීම පවා සමච්චලයට ලක් කරයි. උදාහරණයක් ලෙස කාට දුන්නත් එකයි කවුරු කලත් එකයි යන්න සලකා බැලිය හැකිය.

මා මෙම පෙරවදන ලියන්නට වූයේ අශෝක හඳගමගේ සිනමා කෘතියක් වන 'විදු' පිළිබදව අදහස් දැක්වීමකටය. හඳගම පුද්ගල වටිනාකම් පිළිබදව සිතා බලන්නට, ඒවාට මිලක් නියම කරන ප්‍රවාහය දෙස නැවත සිතා බලන්නට, ප්‍රේක්ෂකයා ඒ පිළිබඳ සවිඥානික කරවීමට උත්සාහ දරා ඇත. වැඩිහිටි දේශපාලනය තුල වීරයන් විය හැක්කේ දේශහිතෛශී ජාතිකවාදය තුළ පමණක් වන තැනෙක ක්‍රමයට එරෙහිව හඩ නැගීම පහසු නොවේ. හඳගම වැඩිහිටි දේශපාලනයක් ළමා දේශපාලනයේ අව්‍යාජ බව හරහා ප්‍රවාදයට ගෙනෙන්නේ ඒ නිසා විය හැකිය. ඔහු ගොඩනගන අඛ්‍යානය මා සදහන් කළ විශ්වාසය බිදවැටීම පිළිබද කාරණයට අදාලවන්නේ ඔහු සිනමා පටය අවසානයේ දමන දැන්වීමක් හරහාය. එනම් ඔබත් විදූ ටී ෂර්ටයක් හැඳ විදූ පරපුරේ සාමාජිකයකු වන්නැයි කරන ඉල්ලීමකි. වෙළදපල යාන්ත්‍රණය තුළ ඔබට බොහෝ දේ මිලට ගත හැකිය. අවශ්‍යනම් සවිඥානිකව විකිණෙන්නටද හැකිය. ඒ තුළ විකිණීම විලාසිතාවක් කරගැනීමටද විලාසිතා හරහා විකිණෙන්නටද හැකිවෙයි. විදූ ටී ෂර්ටය හැඳ විරෝධයට එක් වන්නැයි කීමෙහි ගැටලුව ඇත්තේ එහිය. අවසන ඔහු වෙළදපල යාන්ත්‍රණය තුළ තම ආඛ්‍යානයට මිලක් නියම කර ඇත. ටී ෂර්ටයක අගය වටිනාකමක් ඊට එක්කර ඇත. අනන්‍යතා ආරෝපිත කර ගැනීමත් එය පවත්වාගෙන යාමත් පහසු කරුණක් නොවේ. ක්‍රියාව සහ දේශනය අතර වෙනස පවතින්නේ එහිය. වෙනසට ඇලුම් කිරීම විලාසිතාවක් කර ගත හැකි නමුත් ඒ සදහා සක්‍රීයව දායකත්වය සැපයීම තවකෙකි. වෙනසට ඇලුම් කිරීම විලාසිතාවක් කරගත් යුගයක හඳගම ගොඩනැගූ ආඛ්‍යානයද වෙළදපල යාන්ත්‍රණය තුළ ලඝු කිරීමෙන් මා මුලින් කී විශ්වාසය ගොඩනැගීම පිළිබද සාධකය කෙරෙහි නැවත සිතා බලන්නට පොළඹවයි. පුද්ගල වටිනාකම්වලට මිලක් නියම කරන්නට එය සාධාරණීයකරණය කරන්නට දහසකුත් එකක් යාන්ත්‍රණ ඇත. ඒවා අතික්‍රමණය කිරීම පහසු නොවේ. දේශපාලන සබදතා තුළ බිඳ වැටී ඇති විශ්වාසය ගොඩ නැගිය යුතුව ඇත්තේ එනිසාවෙනි.

ගීතිකා ධර්මසිංහ



මේ බූන්දිය ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න | Share this Boondi on Facebook
Related Posts with Thumbnails