Colombo Time

BOONDI " L i v e "

Google Groups
Subscribe to BOONDI " L i v e " | බූන්දි සජීවී සංවාද
Email:
Visit this group

බූන්දියට එන පාර

වයර් දිගේ- boondionline@gmail.com | ගොළුඛෙලි තැපෑලෙන්- බූන්දියේ අපි, 190/3/A, කැන්දලියැද්දපාළුව, රාගම.

Followers



"මං දැන් යනවා නැන්දාව බලලා එන්න. සමහර විට අපි දෙන්නා ආයෙ මුණගැහෙන එකක් නෑ. මට කියන්න, ඇයි ඔයා ඒක කළේ? ඔයා බොරුවක් කිව්වත් කමක් නෑ. මට ඕනේ, ඒක මොකක්ද කියලා අහන්න."

"ඒ කියන්නේ, ෂෝෂාව බැන්දෙ ඇයි කියලාද?"

"ඔව්"

"මං ඇත්තරම දන්නෙ නෑ. ඒත් මං ඔයාට කියන්නං. එයා විතරයි මට විස්වාස කරන්න පුළුවන් එකම ගෑනි." මගේම වචන ගැන විස්මිත වෙමින් මම කීමි.

බෙටීගේ දෑස් සිනාවෙන් මුකුලිත විය. එක මොහොතකට නැවතත් ඈ යෞවන වූවාය. "දෙයියනේ, මේකයි එහෙනං ඇත්ත! මොන තරං සරලද!"

"බාගෙ විට"

"ඔයා, මගේ මී මුත්තා වගේම, අධානග්‍රාහී, පිස්සු යුදෙව්වෙක් වගේම, දෙවියෙක් නැති සල්ලාලයෙක්. කොහොම ද එහෙම වෙන්නේ?"

"අපි පස්ස නොබලා දුවනවා. සීනායි කන්ද අපි පස්සෙන් එළවනවා. මේ පැන්නිල්ල නිසා අපි පිස්සු වැටිලා, ලෙඩ වෙලා."

"මාව ඒ ගොඩට දානා එපා. මාත් ලෙඩ වෙලා, පිස්සු වැටිලා තමයි. ඒත් සීනායි කන්දේ සම්බන්ධයක් ඒකට නෑ. ඇත්තම කිවුවොත්, ඔයා කියන්නේ බොරුවක්. මට වැඩිය බයක්, සීනායි කන්ද ගැන ඔයාට නැහැ. ඕක ඇවිල්ලා ඔයාගේ කාලකණ්ණි උඩඟුව. ජරා පිරිමි ගර්වය නැතිවෙයි කියලා තියෙන බෝඩ බය. සැරයක් ඔයා මට කිවුවා, ඔයාගේ ගජයෙක් කිව්වා කියලා, 'හැමදාම රවට්ටන්න බැහැ, කවදාවත් රැවටෙන්නේ නැතුව' කියලා. කවුද ඒ කිවුවෙ? ෆෙටල්සන්."

"මට මතක නැහැ. එක්කෝ ෆෙටල්සන්, එහෙම නැත්නං හයිමෙල්."

"හයිමෙල් එහෙම දෙයක් කිව්වා වෙන්න බැහැ. ඒකෙන් කමක් නැහැ. ඔයා පිස්සෙක්. එච්චරයි. ඒත් මතක තියාගන්න, ඔයා වගේ පිස්සො ඕනෙ තරං ජීවිතේ නැථි කරගෙන තියෙනවා, කොහෙවත් නැති වේසියෙක්ගේ කීර්තිය රකින්නත්. නැහැ, ඒක ඇත්ත. ෂෝෂා නං කවදාවත් ඔයාට ද්‍රෝහි වෙන එකක් නෑ. නාසිවාදියෙක්, බලහත්කාරයෙන් හදි කළොත් මිසක්."

"මං යන්නං බෙටී."

"සදහටම."

*****

වෝර්සෝ නුවර යුදෙව්වන් හිට්ලර්ගේ මාරක හමුදා එන තෙක් බියකරු දෙගිඩියාවක වෙසෙන අතරේ ආරොන්, සම්ප්‍රදායික අතීතයක් සහ අස්තිර අනාගතයක් අතර කල් ගෙවයි. විවිධ ගැහැණු ඔහුට විවිධ දොරටු විවර කරති. විශේෂයෙන් හිට්ලර්ගේ අළුගෝසු හමුදාවෙන් දිවි ගලවාගෙන පලා යාමේ ඉඩකඩ ඉන් ප්‍රමුඛය. එහෙත් ළමාවියේ ආලය ගැන අතීත රතියෙන් උපන් ආකර්ෂණය ඊට බාධාවක්ද? ඔහුගේ මිතුරු මිතුරියන්ට ඇයත්, ඇගේ ආලයත් අති ඛේදනීය විකාරයක් පමණක් නොව, ඔහුගේ මරණය ළං කරන බිහිසුණු උරචක්‍රමාලයක්ද වන්නේය. පහසුවෙන් සිතින් මකා දැමිය නොහැකි මේ සුන්දර ආදර කතාව, මිනිස් සන්තානයේ දරුණු ප්‍රහේළිකාවක් එකලස් කරගැනීමට පාඨකයාට පිහිට විය හැකිය.

-ෂෝෂා

ඉසාක් බෂෙවිස් සිංගර්
පරිවර්තනය - ගාමිණී වියන්ගොඩ



මේ බූන්දිය ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න | Share this Boondi on Facebook
Related Posts with Thumbnails