Colombo Time

BOONDI " L i v e "

Google Groups
Subscribe to BOONDI " L i v e " | බූන්දි සජීවී සංවාද
Email:
Visit this group

බූන්දියට එන පාර

වයර් දිගේ- boondionline@gmail.com | ගොළුඛෙලි තැපෑලෙන්- බූන්දියේ අපි, 190/3/A, කැන්දලියැද්දපාළුව, රාගම.

Followers



"මම මගේ සියලුම සතුරන් ඝාතනය කළෙමි. ඔවුන්ගේ මළ සිරුරු කාන්තාරයේ දස දිග්භාගයේ ම විසිරී ගියේ ය. ඔවුන් ගේ මළ මිනී කෑමෙන් මාංශ භක්ෂණයෙහි ගිජු පක්ෂීහු ද වෘකයෝ ද මා පසු පස දහස් ගණනින් ගමන් කළහ. මගේ නම ඇසූ සැණින් සියලු ගම් නියම්ගම් කැළඹී ගියේ ය. මා තරම් සතුරන් ඝාතනය කළ වීර වරයෙකු මිහිපිට නොසිටි නිසා ඔවුහු මට "රුද්ද්‍ර" යැයි නමක් ද පට බැන්දහ. මගේ ප්‍රශ්වාසය මරණ සුසුම විය. මා ස්නානය කළේ සතුරන්ගේ ලෙයිනි. එහෙත් කාලයක් යන විට සතුරන් මට පිළිකුල් විය. ඔවුන් ගේ මළමිනීවල දුගඳින් මගේ ආත්මය දුර්ගන්ධ විය. සුළඟ පවා බියපත් විය. සෑම පිණිදිය බිඳුවක් ම කඳුලක් විය. මගේ ලෙය තිත්ත වී ඇත. පළිගැනීම මහත් වූ සොම්නසක් විය. එහෙත් එහි ප්‍රතිඵලය මගේ චිත්ත අභ්‍යන්තරයෙහි පැතුරුණා වූ පශ්චාත්තාපයේ ගින්න සහ වේදනා ව යි!"

රාජිණිය මෙසේ කීවා ය.

"අසන්තෝෂයක් හදවතින් මකාලිය හැක්කේ සන්තෝෂයකිනි. වහා ම නැවත ආපසු යන්න. ඔබේ සතුරන් ද මිතුරන් ද නෑයන් ද නොනෑයන් ද ඇතුළුව සියලු ප්‍රජාව පාලනය කරන්න. පාලනය කිරීමේ සන්තුෂ්ඨිය භුක්ති විඳ, සුවසේ තෘප්තිමත් ජීවිතයක් වැසියාගේ තෘප්තිය තුළින් විඳින්න."

තවත් කාලයකට පසු ඔහු රාජිණිය සොයා එයි. මෙවර ද ඔහු පැමිණියේ කලකිරීමෙන් බර වූ හදවතිනි. ඔහු මෙසේ කීවේ ය.

"අහෝ රාජිණියනි, ඔබ තුමියගේ අණ පරිදි මම අනේක විධ ගෝත්‍රයන්ගේ නායකයා වූයෙමි. මගේ සේසත ද හෙල්ල ද කඩුව ද වටා ඉතා ශක්තිමත් සමෘද්ධිමත් ජාතියක් වශයෙන් එම ගෝත්‍ර සමගි සම්පන්න කළෙමි. සේනාපතියෝ ද, ඥානවන්තයෝ ද, වීර පුරුෂයෝ ද මා වටා ගෞරවයෙන් රැස් වූහ. දස දහස් ගණන් මනුෂ්‍යයන් ඔවුන්ගේ ස්වාධිපත්‍යයේ උල්පත වූ මා කරා රැස් වී සිටිනවා දකින විට අධිරාජයකු වශයෙන් මම, පුදුමාකාර චිත්ත ආත්ම තෘප්තියක් භුක්ති වින්ඳෙමි. මම ඔවුන් සියල්ලන්ට ම අධිපති ව ඔවුන් ගේ හිස මත නැගී සිටියෙමි. මෙම උද්ධච්ඡභාවය නිසා ම කාටත් පරිත්‍යාගශීලී වීමට මට හැකි විය.

නමුත් කාලයක් ගත වූ විට මා සිත දොම්නස් සහගත වන්නට විය. මා බලාපොරොත්තු වන උදාර පුරුෂාර්ථයන්ගේ අභිමතාර්ථ පරිදි හැසිරීමට ඔවුන්ට නොහැකි විය. ඔවුහු කුසීත වූහ. අකාර්යක්ෂම වූහ. මගේ ගෞරවයට නොසුදුස්සෝ වූහ. පණුවන් හා මැස්සන් මෙන් මගේ සිහසුන වටා ඔවුහු බයාදු ව සිටියහ. මගේ කිසියම් දුබලතාවක් දුටහොත් මගේ අතුණුබහන් පවා කෑමට ඔවුහු බලා සිටිය හ. මෙයින් මම වෙහෙසට පත් වූයෙමි. ඉන්පසු අසීමිත අතෘප්තිය මට ද හොරා මගේ හදවතට ඇතුළුව එය උලා කන්නට විය. මට තව දුරටත් මගේ වැසියාගේ අසීමිත ආශාවන් තෘප්තිමත් කරන්නා වූ උල්පතක්ව සිටීමෙහි තෘප්තියක් නැති විය. මගේ අන්තඃපුර කාන්තාවන් පවා ස්පර්ශ කළේ මා නොව, ඔවුන් සිතින් මවා ගත් අධිරාජයකු වූ මහා පුරුෂයෙකි. මට ඔවුන්ගේ අමන බයාදු වැඳුම් පිඳුම් වලින් සන්තෝෂයක් නොවී ය. එය අනුව ඒ සියලු රාජශ්‍රීීය අභිනිෂ්ක්‍රමණය කොට ඔබ සොයා පැමිණියෙමි.

සයිමන් නවගත්තේගම | සාපේක්ෂනී - දෙවන භාගය 1992

සයිමන් නවගත්තේගම



මේ බූන්දිය ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න | Share this Boondi on Facebook
Related Posts with Thumbnails