Colombo Time

BOONDI " L i v e "

Google Groups
Subscribe to BOONDI " L i v e " | බූන්දි සජීවී සංවාද
Email:
Visit this group

බූන්දියට එන පාර

වයර් දිගේ- boondionline@gmail.com | ගොළුඛෙලි තැපෑලෙන්- බූන්දියේ අපි, 190/3/A, කැන්දලියැද්දපාළුව, රාගම.

Followers



සිල්වියා- ඉතිං, එක දවසක්, ඔප්පුවක් ටයිප් කරන විදිහ මට කියා දෙන කොට, එයාගේ අත් දෙක නිකම්ම මගේ උරහිස් උඩට කඩා වැටුණා. බොහොම ස්වභාවික විදියට. නිකම්ම. මං හැරුණා. බැලුවා එයා දිහා. එක පාරට. දුන්නා කෙළ පාරක් මූණට. තුඃ ගාලා. (සිනා.)

පෝල්- ෂුවර් එකටම ඔයාව එවලෙම දොට්ට දාන්න ඇති.

සිල්වියා- ඇත්ත වශයෙන්ම, ඊට පස්සෙ අපි කාලයක් බොහොම හොඳින් හිටියා. (නැවත ටයිප් කරයි. හදිසියේ නවතී. දෙදෙනා මුහුණට මුහුණ ලා සිටී.)

පෝල්- ඔයා මෑතකදී හොඳ පොත් කියවලා තියෙනවද?

සිල්වියා- පහුගිය සතියෙ හුඟක් හොඳ පොතක් කියෙව්වා. ඒකෙ නම 'මර්ඩර් ඉන් ද බොම්බෙ'. ඒ කියන්නෙ බොම්බායෙ මිනිමැරුම.

පෝල්- මං විද්‍යා ප‍්‍රබන්ධකාරයෙක්.

(නැවත ටයිප් කරයි. හදිසියේ නවතී. දෙදෙනා මුහුණට මුහුණ ලා සිටිති.)

සිල්වියා- මං ඔයාගෙන් කාරණයක් අහන්න ද?

පෝල්- ඇත්ත වශයෙන් ම ඒ මොකක් ද?

සිල්වියා- ඔයාට තෝරා ගැනීමක් ලැබෙනවා කියලා හිතමු. ඔයාගෙ කකුලක් නැති වෙනවා. නැත්නම් ඩොලර් කෝටියක් ලැබෙනවා. ඔයා මොකක්ද තෝර ගන්නෙ?

පෝල්- දකුණු කකුල ද? වම් කකුල ද?

සිල්වියා- මොකක් හරි.

පෝල්- (විරාමයක්.) මං තෝර ගන්නෙ ඩොලර් කෝටිය.

*******

පෝල්- (උපහාසයෙන් මිරිකී) මිස් පේටන්, මට තමුන් හරි අප‍්‍රසන්නයි.

සිල්වියා- තමුං ගැන මගේ තියෙන හැඟීම විස්තර කරන්න පුළුවන් බාලම තක්සේරුවත් ඒකමයි. මට ඔහේ පේනකොට වමනෙට එනවා.

පෝල්- ඉතිං මෙතනින් අස් වෙලා යන්නැත්තෙ?

සිල්වියා- ඇයි තමුං යන්නැත්තෙ?


දවස තාම ගෙවුන්නෑ (1998), සෞම්‍ය ලියනගේ සමග ජයනි සේනානායක

පෝල්- මං ලෑස්ති නෑ ඔහේව තෘප්තිමත් කරන්න.

සිල්වියා- (මුහුණට මුහුණ ළං කර) මාත් ලෑස්ති නෑ ඔහේව තෘප්තිමත් කරන්න. හරි ද?

(දෙදෙනාම ටයිප් කරති. හඬ නංවමින් වේගයෙන්. සැම විටම මෙම ක‍්‍රියාවලියේ එක්තරා රිද්මයක් සහ සරඹ ස්වරූපයක් ඇත.)

පෝල්- (යතුරු ලියනයේ යතුරු වලට පහර දේ.) මොන අවලං වැඩක් ද මං මේ කරන්නෙ. මේ කෙහෙල්මල නෙමෙයි මට ඕන කරන්නෙ. නෑ... යකාට ම පල..!

සිල්වියා- (ඔහු දෙස නො බලාම) මිනිහෙක් දන්නවා නම් තමුන්ට ඕන කරන්නෙ මොනවද කියලා..., ඒක මහා පුදුමයක්.

පෝල්- (අනතුරු අඟවමින්) මං දන්නවා. ඒක මොකක් ද කියලා දන්නව ද? ඇත්ත වශයෙන්ම මට කරන්න ඕන කරලා තියෙන්නෙ දැං මෙතන මේ කාර්යාලය ඇතුළෙ, (ඔහු අසුනින් නැඟී සිට සිල්වියාගෙ පුටුව වටා ඇවිදිමින්) මට ඕන කරලා තියෙනවා, තමුන්ගෙ ඔය ඇඳුම ඉරලා දාන්න. කෑල්ලෙන් කෑල්ල. කීතු.. කීතු.... මගේ ඇඟිලි තුඩු තමුන්ගෙ ඇඟ මස් ඇතුළට කිඳා බස්සවලා, වෙහෙසට පත් කරලා, දහඩිය වගුරවලා, මගේ ආධිපත්‍යයට යට කරගන්න මං ආසයි. (නැඹුරුව) තේරුණා ද? මිස් පේටන්.

*******

සිල්වියා- ඇයි ඒ?

පෝල්- මේකයි, මට මගේ කියලා තැනක් තියෙනවා. මම කසාද බැඳලා.... මට දරුවො ඉන්නවා. ඔයාට පේනවනේ, මගේ ජීවිතේ ලස්සන වැදගත් කොටසක් සම්පූර්ණ කරන් මං ඉන්නෙ.

සිල්වියා- (නොසතුටින්) විකාර. කසාද බඳින්නයි, දරුවො වදන්නයි, විශේෂ සුදුසුකමක් ඕන කියලා ඔයා හිතනව ද?

පෝල්- මං කියන්නෙ, තමන්ට විවාහයක් කර ගන්න ලැබුණහම සමහර අය බොහෝම ලොකු ගාම්භීර සන්තෝෂයක් ලබනවා.

සිල්වියා- (විමසිලිමත්ව) මිස්ට කනිංහැම්, ඔයා මං ගැන ද කියන්නෙ?

පෝල්- මම නමක් ගමක් සඳහන් කළේ නෑනෙ. සඳහන් කළා ද? මිස් පේටන්. තොප්පිය හරි නම් දා ගත්තට කමක් නෑ.

සිල්වියා- (කෝපයෙන්) මාව විහිළුවකට ගන්න එපා. මං සහතික කරලා කියන්නං, ඒ වගේ අදහසක් ඉදිරිපත් වුණොත්, මං එක පයින් ඒක ප‍්‍රතික්ෂේප කරනවා. මොකද... අසතුටුදායක කසාදෙකට අහුවෙනවට වඩා, මං හුඟක් ආසා කරනවා තනිකඩ ජීවිතේකට.

පෝල්- අසතුටුදායක කසාදයක්...?

[-"දවස තාම ගෙවුන්නෑ" (2012) නාට්‍ය පෙළෙන්.

මුරේ ෂිෂ්ගල්ගේ 'The Typists' නාට්‍යයේ එස්. කරුණාරත්නගේ පරිවර්තනය, බුද්ධික දමයන්ත 1998 වසරේ දී 'දවස තාම ගෙවුන්නෑ' නමින් වේදිකාවට ගෙන ආවේය.]


මුරේ ෂිෂ්ගල්
පරිවර්තනය - එස්. කරුණාරත්න



මේ බූන්දිය ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න | Share this Boondi on Facebook
Related Posts with Thumbnails