Colombo Time

BOONDI " L i v e "

Google Groups
Subscribe to BOONDI " L i v e " | බූන්දි සජීවී සංවාද
Email:
Visit this group

බූන්දියට එන පාර

වයර් දිගේ- boondionline@gmail.com | ගොළුඛෙලි තැපෑලෙන්- බූන්දියේ අපි, 190/3/A, කැන්දලියැද්දපාළුව, රාගම.

Followers



සිව්වන කොළඹ ජාත්‍යන්තර රංගකලා උළෙල, 2015 අප්‍රේල් මස 04 සිට 09 දක්වා, දිනපතා සවස 3:30 හා 7:00 ට, කොළඹ බ්‍රිතාන්‍ය පාසැල් රංගශාලාවේදීත්, කොළඹ නාට්‍ය කතිකාව, 2015 අප්‍රේල් 06-08 දිනවල ජර්මන් සංස්කෘතික මධ්‍යස්ථානයේදීත් පැවැත්වේ. මෙවර මෙම උළෙල දශක කිහිපයක් දේශිය නාට්‍යකලාව පෝෂණය කිරීම උදෙසා දායක වූ ප්‍රවීණ නාට්‍යවේදී "කේ.බී. හේරත් අභිනන්දන නාට්‍ය උළෙල" ලෙස නම් කර ඇත.

හැඳින්වීම-

කොළඹ ජාත්‍යන්තර නාට්‍ය උළෙල (CITF), ඉන්ටර් ඇක්ට් ආර්ට් නාට්‍ය කණ්ඩායම විසින් ප්‍රථම වරට 2012 දී ආරම්භ කරන ලදුව, රටවල් 10 ක නාට්‍ය 24 ක් වේදිකා ගත කරමින්, මේ වන විට වසර තුනක් අඛන්ඩව පවත්වා ඇත. මෙම උළෙලට සමගාමීව විදේශීය නාට්‍යවේදීන්ගේ දායකත්වයෙන් විවිධ වැඩමුළු, දේශන පැවැත්වේ. පසුගිය වසරේ සිට ආරම්භ කෙරුනු කොළඹ නාට්‍ය කතිකාව දේශීය හා විදේශීය නාට්‍යවේදීන්ගේ අවධානය දිනගනිමින් විශාල ප්‍රගතියක් අත් කරගෙන ඇත. මෙම වසරේ කොළඹ නාට්‍ය සංවාදයට අමතරව වැඩමුලු මාලවක් ද පැවැත්වේ. මෙවර කොළඹ ජාත්‍යන්තර රංගකලා උළෙලේදී දින හයක් පුරා විවිධාකාරයේ ජාත්‍යන්තර හා දේශිය නිර්මාණ 15ක් වේදිකා ගත වේ. මෙම උළෙල තරඟකාරි උළෙලක් නොවන නිසා සීමා මායිම්වලින් තොරව විවධ ස්වරුපයේ නිර්මාණ පෙල ගස්වා ඇත.

උළෙලේ එක් ප්‍රධාන අරමුණක් වන්නේ ජාත්‍යන්තරව පිළිගත් නාට්‍යකරුවන් හා කණ්ඩායම් සඳහා අප රට තුල අවකාශයක් ඇති කිරීම මගින් ගෝලීය නාට්‍ය සිතියම තුල අප රට ද ස්ථානගත කරමින් දේශිය නාට්‍යකලාවේ නිම්වලලු පුලුල් කිරීමයි. එතුළින් ශ්‍රී ලාංකීය නාට්‍යකරුවන්ට, ප්‍රේක්ෂකයින්ට හා විෂයය හදාරන්නන්ට බහුවිධ නාට්‍ය පරාසයක් සහ නාට්‍ය ප්‍රජාවක් හඳුන්වා දීමත් මෙමගින් අපේක්ෂිතයි. එයින් දේශිය නාට්‍ය කලාව ගෝලීය වශයෙන් ප්‍රචලිත කිරීමටත්, දේශිය නාට්‍යකරුවන් ගෝලීයව මතුකර දැක්වීමටත්, ගෝලීය නාට්‍යකරුවන් හා මෙරට නාට්‍යකරුවන් අතර අත්දැකීම් බෙදා ගැනීමටත්, එකිනෙකා හඳුනා ගැනීමටත්, අන්තර් හුවමාරු ක්‍රියා දාමයන්ටත් අස්ථාව උදාවනු ඇත.
ජාත්‍යන්තර නිෂ්පාදන පෙන්වීමට අමතරව, කොළඹ ජාත්‍යන්තර රංගකලා උළෙල, ජාත්‍යන්තර සහා දේශීය නාට්‍ය ප්‍රජාව ඒකාබද්ධව සමකාලීන නාට්‍යකරුවාගේ ප්‍රශ්න හා ගැටළු පිළිබඳ සාකච්ඡා කිරීමට සුදුසු වාතාවරණයක් සඳහා වන අවකාශයක් ලෙස ද වර්ධනය වෙමින් පවතියි.











වැඩසටහන-

අප්‍රේල් 03- සමාරාම්භක උළෙල- ගල්කිස්ස මහා හෝටලය (ආරාධිතයින්ට පමණයි.)

අප්‍රේල් 04- ඉන්දියා/ශ්‍රී ලංකා- 'සෝල් සෝලෝ' [දෙබස් රහිත/හින්දි/මරාතේ]
අප්‍රේල් 05- රුසියාව- 'ලයිට් පපට් ෂෝ' [දෙබස් රහිත]
අප්‍රේල් 06- ඉන්දියාව- 'ද ඩාන්ස් ඇන්ඩ් ද රේල් රෝඩ්' [දෙබස් රහිත], 'මයි ක්ලේ මොල්ඩ්' [ඉංග්‍රීසි]
අප්‍රේල් 07- බංග්ලාදේශය- 'ඩුරාටෝ'(දුර) [බෙංගාලි]
අප්‍රේල් 08- කොරියාව- 'ලයික් ෆය(ර්)ස් ලයික් බටෆ්ලයිස්' [කොරියානු භාෂාව]
අප්‍රේල් 09- ශ්‍රී ලංකාව- 'කොළඹ ඩාන්ස් ෆ්ලැට්ෆෝම්' [දෙබස් රහිත], 'කුවන්නාස් මෙටමෝෆොසිස්' (ප්‍රදීප් ගුණරත්න), 'ස්ලිපේජ්' (ගිලිහියාම) (සුමුදු විරාජිනි ලෙනෝරා), 'පාට තාලම්' (අකිල පලිපාන), 'ඉන්(ර්) - අවුට(ර්)' (ප්‍රියන්ති අනූෂා)

කොළඹ නාට්‍ය කතිකාව-

කොළඹ නාට්‍ය කතිකාව, අප්‍රේල් 06-08, පෙ.ව. 9.00 සිට ප.ව. 5.00 දක්වා පැවැත්වෙයි. මේ සඳහා කලින් ලියාපදිංචි විය යුතුය. කොළඹ නාට්‍ය කතිකාව පසුගිය වසරේ ආරම්භ වූයේ විශේෂයෙන් නාට්‍ය කලාව තුල නිරත නාට්‍ය අධ්‍යක්ෂකවරුන්ගේ මතවාදයන් එක් අවකාශයක් වෙත ගෙන ඒමටය. ඒ මගින් දේශිය හා විදේශිය නාට්‍ය අධ්‍යක්ෂකවරුන් එක් පොදු ස්ථානයක සිට මෙම ක්ෂේත්‍රයේ පවත්නා අර්බුද, ගැටලු, ප්‍රවණතා, යෝජනා, අදහස් ආදිය පොදු එකඟතාවයකින් කෙටුම්පත් කොට ඒවා යථාර්ථයක් බවට පත් කිරීමට අත්වැල් බැඳ ගැනීමට අපේක්ෂිතය. මෙම සංවාද මණ්ඩපය විවිධ මාතෘකා ඔස්සේ සාකච්ඡා, දේශන, වැඩමුලු, අභ්‍යාස යොදා ගනිමින් පැවැත්වෙනු ඇත.

නාට්‍ය වැඩමුළුව-

කොළඹ ජාත්‍යන්තර නාට්‍ය උළෙලට සමගාමීව අප්‍රේල් 05 සිට 09 දක්වා විශේෂ වැඩමුළුවක් ද පැවැත්වේ. එය ඇමරිකානු නාට්‍ය කණ්ඩායමක් වන ආර්ට් ෆාර්ම් ආයතනය විසින් සිදු කරනු ලබයි. එය මෙහෙයවනු ලබන්නේ නාට්‍යවේදි මාසේලා ත්‍රෝබිරිජ්, ඩික් වීලර් යන අය විසිනි. මේ සඳහා සහාභාගිවීමට කැමති අය කලින් ලියාපදිංචි විය යුතුය. (www.art-farm.org/)









නාට්‍ය නිර්මාණ විස්තර-

'සෝල් සෝලෝ' පර්යේෂනාත්මක ඉදිරිපත් කිරීම් හයක්-

ඉන්දියාවේ ගෝවා රජයේ සංස්කෘතික හා කලා අධිකාරියේ සහයෝගයෙන් එරට ශිල්පීන්ගේ ඒකාබද්ධ සහයෝගිතා ව්‍යාපෘතියක් ලෙස මෙම පර්යේෂණාත්මක නිර්මාණ හය ඉදිරිපත් කෙරේ. මේ සඳහා ශ්‍රී ලංකාවේ එම්. සෆීර් විසින් අධ්‍යක්ෂණ කළ නිර්මාණ 03 ක් ද ඉන්දියාවේ මහාචාර්ය විද්‍යානිධි වනරාසි විසින් අධ්‍යක්ෂණ කළ නිර්මාණ 03 ක් ද ඇතුලත් වේ.

'ලයිට් පපට් ෂෝ'-

රචනය සහ අධ්‍යක්ෂණය- නිකොලායි සයිකෝව් [නිකොලායි නාට්‍යාතනය- රුසියාව]- එක් පුද්ලයකු විසින් පර්යේෂණාත්මකව, "විද්‍යුත්-දීප්ත රූකඩ" යොදා ගනිමින් ළමුන් සහ පොදු ප්‍රේක්ෂකාගාරයකට කෙරෙන ඉදිරිපත් කිරීමක්.

'ද ඩාන්ස් ඇන්ඩ් ද රේල් රෝඩ්'-

අධ්‍යක්ෂණය- ජෝයි මේයිස්නම් [තියට(ර්) ආ(ර්)ට් ඇසෝශියේෂන්- මනිපූර්- ඉන්දියාව]- නර්තනය (සෞන්දර්ය) සහ දුම්රිය මාර්ග (තාක්ෂණය) අතර ඇතිවන ගැටුම පිළිබඳවයි. නාට්‍ය ගුරු ගෝල සම්බන්ධතාවය ගැන කතා කරයි. වසර අටක් මනිපූර් නර්තන වින්‍යාසය ප්‍රගුණ කළ ලෝයා නමැති කම්කරුවා රත්‍රන් කන්දේ තම වාසනාව උරගා බලයි. කන්දේ සේවයට අලුතින් බඳවා ගත් රොබින් නමැත්තා ඔහු මුණ ගැසෙයි. ගැටවර රොබින් මනිපූර් නර්තනයේ රහස් ලෝයාගෙන් දැන ගැනීමට උත්සුක වෙයි. ගෝලයෙකු ලෙස ලෝයා ගැටවර රොබින් පිළිගන්නා නමුත් ඔහුගේ කැපවීම ප්‍රශ්න කරන අතරම ඔහුට අභියෝගයක් ද වෙයි. මෙම අධ්‍යාපන ක්‍රියාදාමය තුළ ගුරුවරයා ගෝලයාගෙන් ඉගෙන ගන්නා අතර අවසානයේ ලෝයා තමා කවුදැයි හැඳින ගනියි. භෞතික චලන හා 'මා(ර්)ශල් ආට්' ක්‍රම මෙම නිෂ්පාදනය සඳහා යොදා ගෙන ඇත.

'මයි ක්ලේ මොල්ඩ්'-

රචනය හා අධ්‍යක්ෂණය- හිරිකේෂ් පවාර් [තත්කාලීන නර්ථන පිළිබඳ හිරිකේශ් ආයතනය- පූනේ- ඉන්දියාව]- ජීවිතය යනු අත්දැකීම් බැංකුවකි. ළදරුවකු ඇවිදීමට සහ පැනීමට ඉගෙන ගන්නාක් මෙන්, ගැටවරයෙකු ආදරය කරන්නට ඉගෙන ගන්නාක් මෙන්, දිනපතා අපි ඉගෙන ගන්නට, වැඩෙන්නට උත්සහ කරමින්, ගමනාන්තය ගවේශණය කරමින්, ඇබ්බැහිවීම් වලට අභියෝග කරමින් සිටින්නෙමු. අපි වැටෙමු. නැගිටිමු. නැවත වැටෙමු. ඔරලෝසුවේ කටු දුවමින් සිටියි. අද අපි ආපසු හැරී අපව නිර්මාණය කළ ඒ කාලය දෙස බලන්නෙමු. 'මයි ක්ලේ මොල්ඩ්' අපගේ පුද්ගලික මතකයන්, අපගේ කතාවන් සහ අපගේ සුවිශේෂී සිද්ධීන් අනුස්මරණය කරයි. මෙම නිර්භීත උත්සාහයේදී, අපගේ රහස්‍ය අත්දැකීම් ද බෙදා ගනිමින් ඉදිරියට යන්නෙමු. අප සමග එන්න, එහිදි ඔබගේ ප්‍රියතම ළමා ගීතය, ඔබගේ ප්‍රථම ඇල්ම හෝ ඔබගේ ප්‍රියතම හැම දෙයක්ම ඔබට සිහි ගැන්වෙනු ඇත.

'ඩුරාටෝ' (දුර)-

රචනය- ජුනේයිඩ් යූසුෆ්, අධ්‍යක්ෂණය- ඩෙබොප්‍රසාද් ඩෙබ්නාත් [ළමුන් සඳහා නාට්‍යායතනය- බංග්ලාදේශය]- විශ්වයේ සෑම දරුවෙකුගේම අවශ්‍යතාවයක් වන්නේ මිත්‍රත්වයයි. සෑම දරුවෙකුටම සෙල්ලම් කිරීමට යහළුවෙකු අවශ්‍යයි. නමුත් නොයෙකුත් සමාජීය හා ආර්ථීක හේතුන් මත නාගරික දරුවාට මිත්‍රයින් නැත. මිත්‍රත්වය සහ අපගේ පංති සම්බන්ධතාවයන් මෙම නාට්‍යයට පාදක වී ඇත. රිකි නමැත් අට හැවිරිදි ඉහළ පංතියේ දරුවෙකු සහ කලා නම් වීථී දරුවෙකු මිත්‍රයින් බවට පත්වෙයි. නමුත් ඔවුන්ගේ දෙමව්පියන් මේ සම්බන්ධතාවය අනුමත නොකරයි. දරුවන් දෙදෙනා පැහැදිලිවම විරුද්ධ පංති දෙකකට අයත්ය. එහෙත් අවසානයේ දෙමව්පියන් ඔවුන්ගේ මිත්‍රත්වයේ බැඳීම අවබෝධ කර ගනියි. මිත්‍රත්වය දරුවන් තුළ සුවිශේෂි වෙනස්කම් ඇති කරයි. පොහොසත් දරුවා පිටස්තර ලෝකය ගැන අවබෝධ කර ගන්නා අතර වීථී දරුවා නව ලෝකයේ පොත් හා පිංතූර දකියි. ක්‍රමයෙන් ඔවුන්ගේ තනිකම දුරුවෙයි.

'ලයික් ෆය(ර්)ස් ලයික් බට(ර්)ෆ්ලයිස්'-

රචනය- චොයි ජියොංග්, අධ්‍යක්ෂණය- ජියොංග් කියොංග්සෙන් [කචිඩොංග් නාට්‍ය ආයතනය - කොරියාව]- 'ලයික් ෆය(ර්)ස් ලයික් බට(ර්)ෆ්ලයිස්' කොරියාවේ ජනප්‍රවාදගත කොරියානු නර්තන ශිල්පිණියක් වන චොයි සියුංගී ගේ කතාවයි. ඇය තම ජීවිතය නර්තනය වෙනුවෙන් කැප කලා පමණක් නොව නූතන බටහිර නර්තනය කොරියාවට හඳුන්වා දුන්නේත් ඇයයි. 1920 දී චොයි සියුංගී නර්තනය අධ්‍යනය කිරීමට ජපානයට ගොස් සුප්‍රසිද්ධ ජපාන නර්තන ශිල්පී ඉෂිල් බාකුගේ ගෝලයෙකු වෙයි. නර්තන පංති සඳහා ඇය අමාරු වැඩ කරමින් නර්තන ඉගෙන ගනියි. එක් රාත්‍රියක ඇයගේ ගුරුවරයා ඇය තනියෙන් නර්තනයේ යෙදෙන ආකාරය දැක නර්තනයට ඇයගේ ඇති ආශාව හඳුනා ගෙන ඇයට නර්තනය ඉගැන්වීමට තීරණය කරයි. නමුත් එය හොඳින් ක්‍රියාත්මක නොවේ. කෙසේ වෙතත් ඇයගේ හැකියාවන් හඳුනා ගැනේ. ඇය තමාගේම සුවිශේෂි නර්තන ක්‍රම සොයා ගනියි. ඇය ජපානයේ පමණක් නොව චෝසන්වල ද හොඳම නර්තන ශිල්පිනිය බවට පත් වෙයි. ඇයගේ සැමියා වන අන්මැක් හමුවන්නේ ඇය පෙරලා චෝසන් වලට පැමිණි පසුවයි. යුද්ධය ඇරඹීමත් සමග ඇයගේ චිත්තබලය වූ සොහොයුරා මිය යයි. ඇය උතුරු කොරියාවට පැන යන අතර එහිදි ඇගේ ඇස් අන්ධ වෙයි. නිදහසක් නොමැතිව නිදහසේ නර්තනයේ යෙදීමට නොහැකි බව ඇය තේරුම් ගනියි. ඇය පැන යාමට උත්සහ කළත් ඇය දෙස නෙත් යොමා සිටි රජය ඇයට පැන යාමට ඉඩ නොදෙයි. අවසානයේ නර්තනයේ යෙදී සිටියදීම ඇය මිය යයි. එහෙත් ඇයට අවශ්‍යය වූයේ සමනලයෙක් මෙන් නිදහසේ සිටීමටයි.

'කොලම්බෝ ඩාන්ස් ෆ්ලැට්ෆෝම්'-

'කොලම්බෝ ඩාන්ස් ෆ්ලැට්ෆෝම්' තුළින් බිහිවූ නැගී එන ශිල්පීන් නියෝජනය වන නිර්මාණ එකතුවක්.

පාට තාලම් (අකිල පලිපාන)-

තාලම්පට යනු නර්තනයකට හෝ ගීතයකට තාල වේගය (ලය) පවත්වා ගැනීමට යොදා ගන්නා ඝට්ටන සංගීත භාණ්ඩයකි. එහෙත් මෙහිදි අකිල පලිපාන අපේක්ෂා කරන්නේ ප්‍රේක්ෂකයින් සමග සන්නිවේදනය කිරීමට මෙම භාණ්ඩය උපයෝගි කර ගැනීමයි. ශරීර අභ්‍යන්තරයෙන් උත්පාදනය වන මනඃකල්පිත අත්දැකීම් සමුදායක් චලනයන් තුළින් ඉදිරිපත් කිරීමට ඔහු උත්සහ දරයි. මෙම ක්‍රිියාදාමයේදී තාලම්පට සම්ප්‍රදානුකූලව භාවිත ක්‍රමවේදයෙන් බැහැරවී, ලය පවත්වා ගැනීම, කාලය ගතවීම, වේගය, සමබරතාවය, රේඛීතාවයේ වර්ධනය සහ ස්ථාවරත්වය චලනයන් තුළින් පිළිබිඹු කිරීමට නව දැක්මකින් තාලම් පට උපයෝගි කර ගනියි. තාලම්පට සාමාන්‍යයෙන් ශබ්ද දෙකක් දෙනු ලබයි. එනම් 'තිත්' සහ 'තෙයි' ලෙසයි. තිත් සහ තෙයි වටපිටාව තුළ ශරීර චලනයන් අනුපිළිවලට වෙනස්කර ගන්නා ආකාරය මෙයින් දැක්වේ.

'ස්ලිපේජ්' (ගිලිහියාම) (සුමුදු විරාජිනි ලෙනෝරා)-

අප දන්නා සම්බන්ධතාවය සාමාන්‍යයෙන් යොදා ගන්නේ ජනාතාව අතර ඇති බැඳීමක් විදහා දැක්වීමටයි. මෙම ඉදිරිපත් කිරීම ආරම්භවන්නේ බැඳීමක බිඳීයෑමේ අවස්ථාවකිනි. එය ගවේශනය කරන්නේ කාලයේ ගෙවියාමත් සමග වේදනාව වෙනස් වෙන ආකාරයයි. උපමාවක් වශයෙන් අත්තකට සම්බන්ධවී ඇති මලක සම්බන්ධතාවය හා ඉන් වෙන්වීම සහ වෙන්වීමෙන් නිරන්තරයෙන් අත්වන නිදහස චලනයන් තුළින් විදහා දැක්වීමට උත්සහ කරයි.

'කුවන්නාස් මෙටමෝෆොසිස්' (ප්‍රදීප් ගුණරත්න)-

අගමෙහෙසි තනතුරින් පහ කරල ලද කුවන්නා, සුනඛ ධේනුවක් සේ ඉව කරමින්, අබලන්වූ නැවේ ආ විජය කුමරු සොයා යයි. ඇය විජය පොළඹවා තම වාසස්ථානයට ගනියි. බලසම්පන්න වෙළඹක් ලෙසින් ඇය තම ජාතිය වන යක්ෂයින් විනාශ කර විජය ලංකාවේ ප්‍රථම රජ කරවයි. පහ කරන ලද අග මෙහෙසිය වශයෙන් ඇය සිංහල ජාතියටම ශාප කරමින් විජය ඇතුළු ඉන් පසු ඇතිවන සියළු පාලකයින්ට දරු ඵල නැති කරයි. ලංකාවේ සියළුම පාලකයින් කොටි ධේනුවක් සේ රාත්‍රී නින්දේදි බිය ගන්වයි. පස් වන සියවසේ මහවංශ වංශකතාවේ කුවන්නා 'තද පැහැති තැනැත්තිය' ශ්‍රී ලංකාවේ ප්‍රථම රැජින ලෙස හඳුන්වයි. ප්‍රදීප් ගුණරත්න තමාගේ ඉදිරිපත් කිරීම පිණිස 16 වන සියවසේ කුවන්නා හැඳින්වූ 'කුවෙනිඅස්න' තෝරා ගෙන ඇත. කුවෙනි අස්නට සම්බන්ධ සංකීර්ණ බෙර වාදන, උඩරට කොහොඹ කංකාරියේ එන මාදූර්ය ස්වර සංකලනය පුරාවෘතයේ එන මෙම චරිතය භෞතික චලනයන් මගින් ගවේශණය කරයි.

ඉන(ර්) අවුට(ර්) (ප්‍රියන්ති අනූෂා)-

මම පෙට්ටියක් තුළ සිටිමි. ඇතුළතින් ආලෝකමත් කළ පැති සැරසිලි සව් කඩදාසි වලින් අවරණය කර ඇත. සැරසිලි මෝස්තර වන්නේ ඇල්පෙනෙත්ති, පනා සහ ස්වර්ණාභරනයි. ස්ත්‍රීන්ගේ භාණ්ඩ; එය වෙසක් ලන්තෑරුමක් වාගේය. පියකරුයි. කුමක් අරභයා මම එසේ කරන්නේදැයි ඔබ සිතනවාද? පෙට්ටිය තුළ මා ව්‍යුහගත කර සිටින බව ඔබ දන්නවාද? මා එහි නිරුවතින්ද? සත්තකින්ම නැත, එය ශරීරයට ඇලුනු වස්ත්‍රයකි. ලිංගිකත්වය අපේක්ෂා කරන සහ එය වාරණය කරන සංස්කෘතියක, මේ නිරුවතයි. ආගමික ශුද්ධිවාදියෙකුට එය එසේයි. මට සමාවෙන්න, අන්තවාදියෙකුට ඔවුන් ශුද්ධ වන්නේ කෙසේද? මේ වන විට, කවරදාටත් වඩා නිවැරදි කුමක්දැයි නිර්ණය කරන්නේ ආගමික-සංස්කෘතික අන්තවාදයයි. සරලවම සංස්කෘතිය පමණක් නොවේ. අන්තවාදී ආගම ද එහි ඇත. හැමකෙනෙක්ම මා දකින බව මම දනිමි. මගේ ශරීරයි. මම ද ඔවුන් දකිමි. කෙළින්ම ඔවුන්ගේ ඇස් මම දෑත් දිගු කොට ලස්සන නූල් ඉල්ලා සිටිය යුතුද? නැත්නම් ශරීරය ආවරණය කිරීමට රෙදි? ඇත්ත වශයෙන්ම මගේ ශරීරය ඇන්දවීමට? හ්ම්ම්...... ඔව් අනුභාසම්පන්න සංගීතය පිටස්තර චලනයන්ට යම් මනෝභාවයක් ඇති කරයි. මා සහ ඔබ තුළ මා ඊට නර්තනයේ යෙදෙනවා යයි නොසිතන්න. එහෙත් ඔබ තුළ ඇති කරන්නාවූ චලනයෙන් මිදීමට ඔබට පහසු නැත. මා සදාකාලයට එහි කූඩු කර ඇත. හහ්! ඒ බොරු... ඉන් මිදෙන්න...!





Festival Office-
Inter Act Art 295, U.E.Perera Mw, Obeysekarapura, Rajagiriya.
Festival Hotline- 0758 521 126 Tel- +94 117 201 299 / +94 773 129 749
Email- interactartsl@gmail.com
Web- interactart.wordpress.com / www.citfsrilanka.com



මේ බූන්දිය ඔබේ මූණු පොතට එක් කරන්න | Share this Boondi on Facebook
Related Posts with Thumbnails